13 marca 2023
Dzień Świętego Patryka
W ramach obchodów Dnia Św. Patryka przypadającego na 17 marca dzieci wykonywały dekoracje i prace plastyczne poznając przy tym tradycje i zwyczaje irlandzkie.
"Języki na pełnych obrotach" jest wspólnym projektem realizowanym przez nauczycieli języka angielskiego i francuskiego, których uczniowie uczą się języka w zwiększonym wymiarze godzin z wykorzystaniem nowoczesnych i skutecznych metod uczenia się. Nauczyciele wykorzystują duże doświadczenie które zdobyli podczas realizacji projektu Erasmus+ "Zintegrowane nauczanie przedmiotowo językowe szansą dla nowoczesnej szkoły".
Zapraszamy do zapoznania się z realizacją projektu w naszej szkole w zakładce:
13 marca 2023
W ramach obchodów Dnia Św. Patryka przypadającego na 17 marca dzieci wykonywały dekoracje i prace plastyczne poznając przy tym tradycje i zwyczaje irlandzkie.
13 marca 2023
W grudniu 2022r. w Naszej Szkole odbył się konkurs plastyczno – językowy na najpiękniejszą kartę świąteczną.
Czytaj więcej o: Szkolny konkurs na najpiękniejszą kartę świąteczną.20 kwietnia 2022
Serdecznie dziękujemy Panu Michałowi Witasowi Europe Direct Katowice za kolejne spotkania warsztatowe dla uczniów naszej szkoły
Czytaj więcej o: Jeszcze echa naszego TJO 202228 marca 2022
„ Tydzień Języków Obcych 2022 " w naszej „Czwórce” już za nami.
Czytaj więcej o: „ Tydzień Języków Obcych 2022 "16 marca 2022
Konkursy plastyczne, wiedzy oraz mini - olimpiady odbywają się w naszej szkole zgodnie z harmonogramem zamieszczonym na Librusie, Rejonowy Przegląd Poezji, Prozy i małych form teatralnych tradycyjnie już we współpracy z MOK . Wszystkich chętnych prosimy o zgłaszanie się do nauczycieli języków obcych.
4 marca 2022
W konkursie udział wzięli uczniowie klas 1-4, oto wyniki:
Czytaj więcej o: Rozstrzygnięto szkolny Konkurs na najpiękniejszą kartę walentynkową w języku obcym.12 kwietnia 2021
Konkurs był podzielony na dwa poziomy, dla klas IV-VI oraz dla klas VII-VII
Cele Konkursu:
1. Doskonalenie umiejętności językowych uczniów
2. Poszerzanie wiedzy o krajach anglojęzycznych
3. Motywowanie uczniów do uczenia się języka angielskiego
Strona: 1/2